donderdag 5 maart 2015

Mijn doelen

In februari had ik besloten met alle gezinsleden afzonderlijk iets leuks te gaan doen. Wat qualitytime. Helaas is het nog niet helemaal gelukt i.v.m. ziekte en andere afspraken. Wel ben ik met Diémo naar Amsterdam geweest en hebben we samen genoten bij de Amsterdam Dungeon en Madame Tussauds. Erg leuk was om te zien dat hij dit totaal niet verwacht had. Daarnaast ben ik vorige week met Maxim naar de Efteling geweest. Hij was hier nog nooit geweest en we hadden tijd tekort om alles te kunnen zien, maar ook dat was geweldig. Gioya is de komende maand aan de beurt en ook daar heb ik een leuk plannetje voor. En ook met David ga ik nog lekker even weg. Dan is het nu alweer maart en moet ik mijn nieuwe doel gaan vaststellen. Mijn nieuwe doel heeft alles te maken met de lente en schoonschip maken. Deze maand wil ik van boven naar beneden het huis goed aanpakken, oftewel een lenteschoonmaak houden. Kasten uitmesten, en alles wegdoen wat we niet meer gebruiken. Eens in de zoveel tijd moet je dat even doen, want een opgeruimd huis betekend een opgeruimd hoofd. En dat is weer goed voor mij. Dan ben ik zo meteen helemaal klaar voor de lente....ik kan niet wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten