zondag 1 oktober 2017

52 weken fotoproject

Waar iedereen waarschijnlijk al dacht dat ik gestopt was met mijn project blijkt niets minder waar. Mijn doel was om iedere week een foto te maken van iets wat Dicht-bij-mij staat. En dat kan dus heel veel zijn. Maar merk dat ik het erg leuk vind portretten te maken en dan vooral van onze draken die bezig zijn met iets. Dus gewoon alledaagse dingen zodat ik aan het einde van het jaar een leuk boekje heb. Ik ben dus nog steeds bezig maar moest wel een inhaalslag met bewerken doen. Door mijn baan en drukke leventje is dit zo'n dingetje wat gemakkelijk naar de achtergrond geschoven wordt. Niet omdat ik het niet leuk vind of omdat het minder belangrijk is. Maar gewoon omdat ik soms opgeslokt wordt door het dagelijks reilen en zeilen van een gezin. Aan het begin van het volgende jaar wil ik echt een soort college maken van alle foto's die ik heb gemaakt het afgelopen jaar, zodat jullie allemaal mee kunnen genieten met die Dicht-bij-mij foto's. En ik kan al verklappen dat het erg leuk gaat worden. Hierbij wat willekeurige foto's die ik gemaakt heb. Op naar een compleet document aan het einde van het jaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten