woensdag 26 september 2018

Al ruim over de helft!

Op 1 januari jl. ben ik begonnen met een fotoproject. Het leek mij heel leuk om mijn dagelijks leven een jaar lang vast te leggen. In zwart wit omdat ik dat heel mooi vind. Na heel veel pogingen zoiets op te starten lijkt het eindelijk een keer te gaan lukken! we zitten nu op dag 269 en nog steeds maak ik iedere dag een foto. Om jullie weer een klein kijkje te geven in wat ik dan zoal fotografeer zal ik wat foto's in dit blog met jullie delen. Ik deel natuurlijk niet alles want dan kan ik jullie straks niets meer laten zien.

Wat mij verrast tijdens het nemen van de foto's is dat ik toch steeds weer probeer een nieuw onderwerp te kiezen. Alhoewel dat, naarmate het jaar vordert, wel lastiger wordt. Heb toch een redelijk saai of standaard leven, waar week in week uit toch veel hetzelfde gebeurd. En wat leuk is om te zien zijn de seizoenen door het jaar heen. Zo begon ik met ijs en kou. Zag je langzaamaan de lente komen op de foto's. Daarna kwam de zomer, de blote lijven, de zon en het water. En nu zie je ook de herfst weer zijn intrede maken. Natuurlijk weet ik dat het zo werkt, maar het is grappig te zien dat ik dit ook zo vastgelegd heb.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten