zondag 13 juli 2014

Nog maar één nachtje

Morgen is het dan zover....dan ga ik richting Nijmegen voor de Vierdaagse. Vandaag de laatste dingen regelen, tas pakken en dan ben ik er klaar voor. Ik heb naar aanleiding van mijn vorige blog geluisterd naar een goed advies wat ik kreeg en geprobeerd de rest hier los te laten. Ik vind het erg lastig, maar het komt vast wel goed hier thuis. Ik ga vijf dagen mijn lieve mannetje en kids achter laten voor een weekje gezelligheid in Nijmegen. Dit is het derde jaar dat ik ga lopen en ik heb er zin in. Morgen ga ik mij als eerste aanmelden op het wedren en even de sfeer proeven in de stad. Daarna ga ik richting camping waar ik de eerste nacht bij mijn oom en tante ga slapen. De rest van de week slaap ik op dezelfde camping bij mijn grote neef. Deze bikkels lopen allemaal met gemak de 50 km. Ik ga 40 km. per dag lopen en hoop daar leuke mensen te ontmoeten en lekker weer te hebben. Tevens ben ik helemaal voorbereid om mezelf te vermaken met een ipod voor muziek, een extra batterij voor mijn telefoon en aansluiting op mijn laptop om op een wifi-vrije camping toch mijn blog te kunnen schrijven. Ik hoop dat jullie mij de komende dagen gaan volgen en mij door de moeilijke momenten heen zullen slepen, want die zullen er ook vast komen. Fijne dag allemaal en tot morgen!
Groeten een goed voorbereidde mama

Je kunt mij volgen via een app 4follower. Het nadeel is dat je voor deze app moet betalen. Mijn loopnummer is 40-W-467.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten