donderdag 1 januari 2015

Deze drakenmama gaat doelen stellen

Allereerst allemaal een heel gelukkig en gezond 2015!

Het begin van een nieuw jaar is vaak ook het begin van goede voornemens. Heel veel goede voornemens, die vaak na een paar maanden al niet meer uitgevoerd worden. Ik heb besloten het dit jaar anders aan te pakken en niet meer te gaan voor één groot doel wat vaak niet haalbaar is. Het jaar 2015 zal het jaar zijn wat draait om een goede gezondheid. In dit thema zal ik mezelf iedere maand een doel stellen en dit ook daadwerkelijk uitvoeren. De eerste dag van de maand zal ik mijn maanddoel kenbaar maken om dan vervolgens de laatste dag van de maand te laten weten of het me gelukt is. Zo kan ik dus in één jaar 12 doelen behalen en draag ik bij aan een voor mij zo belangrijke goede gezondheid. Het kan van alles zijn, iets sportiefs, iets om te ontspannen of iets anders. Het eerste doel van de maand januari heb ik vandaag bekend gemaakt en dat is iedere dag, dus 31 dagen lang, een uur per dag bewegen. Dus dit gaat vandaag van start met een flinke wandeling in de avond. Oja, en niet geheel onbelangrijk, ik meld jullie dit zodat jullie me helpen herinneren of vragen stellen over mijn doelen zodat ik er bewust mee bezig blijf en ik dus een stok achter de deur heb!

Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte met het behalen van zijn goede voornemens dit jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten