vrijdag 30 december 2016

Mijn 365 dagen project

Nog twee dagen en dan begint het nieuwe jaar. Bij een nieuw jaar horen nieuwe goede voornemens. Voor mij dit jaar niet stoppen met roken of gaan lijnen, want dat houdt uiteindelijk niemand vol. Ik ga dit jaar starten met iets leuks. Ik ga vanaf 1 januari tot en met 31 december werken aan een project. Mijn 365 dagen foto project.

Het wordt een Dicht-bij-mij-project, waarin ik alles wat dichtbij mij staat zal fotograferen. Je kunt hier denken aan ons gezin, maar ook mijn werk of andere dingen. Omdat ik erg van zwart-wit fotografie houdt zal ik dit in zwart-wit gaan doen. Aangezien ik het met mijn werk en gezin geregeld best druk heb zal ik de foto's niet dagelijks plaatsen maar bundelen per week of twee weken. En natuurlijk vind ik het leuk om hier reacties van jullie op te krijgen. Ik hoop na een jaar een mooi zwart-wit naslagwerk te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten