donderdag 12 januari 2017

Project nu al aanpassen

Het jaar is nog maar net begonnen of ik moet mijn project nu al aanpassen. Waar ik van tevoren geen rekening mee had gehouden was dat je ook ziek kunt worden en dan loopt je project al snel in het honderd. Dit overkwam mij afgelopen dagen met als resultaat saaie binnenfoto's die weinig tot geen toegevoegde waarde hadden. Om dit te voorkomen heb ik vandaag besloten mijn project aan te passen naar 52 weken project. Ik heb veel liever 52 mooie foto's waar ik straks een mooi boekje van kan maken dan 365 halve foto's waar ik totaal niet achter sta. Hierbij de eerste twee foto's. Omdat ik in de vakantie moest werken ging ons jongste draakje een dagje naar opa. Einde van de dag ging ik hem ophalen en hij voelt zich al helemaal thuis in opa's nieuwe huisje. Ze zaten/lagen heerlijk te chillen. Samen naar de markt, maar niet voordat hij eerst wat nieuwe stunts op zijn stuntstep heeft laten zien. Het blijft toch lastig om een foto te maken van een dagelijkse gebeurtenis want het wordt al snel een "gemaakte" foto en dat wil ik zien te voorkomen. Zodra ik weer wat foto's heb plaats ik ze weer online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten