woensdag 15 mei 2019

Ultieme geluksmomentje

Het is lente. Dat betekend dat alle planten uit de grond schieten, alle knoppen openspringen en er overal kleine eendjes zwemmen. Maar het betekend ook dat het weer alle kanten op kan gaan. En dat hebben we de afgelopen weken wel gemerkt. Zo ging het van zacht met een waterig zonnetje naar regen. Heel veel regen. Ik ben echt een zonmens. En van teveel regen achter elkaar wordt ik echt chagrijnig. De wereld om me heen wordt dan een stuk kleiner en ik zie het allemaal wat somberder dan wanneer de zon schijnt.

Gelukkig schijnt vandaag de zon. En hoe. Dus ik heb al lekker gewandeld en in de zon gezeten. En omdat wij zo'n heerlijk plekje in de tuin hebben zonder wind heb ik net voor het eerst dit jaar mijn bikini aangetrokken. En ga ik zo "stiekem" in de zon liggen. Dat is echt mijn ultiem geluksmomentje. Even tijd voor mezelf, even lekker bakken in de zon. Heerlijk!
En wie weet val ik nog wel even in slaap zodat ik vanavond uitgerust aan mijn nachtdienst kan beginnen.

Wat is jullie ultieme geluksmomentje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten