vrijdag 19 september 2014

Tijd voor een andere aanpak. Tijd voor positiviteit!!!

Volgens mij spreekt de titel voor zich. Na een lange periode vol negativiteit is het tijd om de welbekende knop om te zetten. Wisseling van baan, moeite met mijn gewicht op peil te houden, willen sporten maar niet kunnen door blessures, strijd met de pubers in huis, overlijden van mijn moeder en Pebbles die we moesten laten inslapen. Dit alles heeft er bij mij voor gezorgd dat ik helemaal niet meer lekker in mijn vel zit. Ik voel me lamlendig, niet fit, dik, chagrijnig, opgefokt en ongeduldig. Tijd dus om het roer om te gooien en daar zelf verandering in te gaan brengen. Want ik ben er wel achter gekomen dat ik dit zelf moet doen. Alleen ikzelf kan ervoor zorgen dat ik die knop omzet en weer ga genieten van het leven en alles in en om me heen. Dus ik ga naar de fysio voor mijn enkel, ga me inschrijven voor een sport, ga iedere dag iets aan beweging doen en ga weer flink op mijn eten letten. Want als ik weer wat ben af gevallen zit ik veel lekkerder in mijn vel dan hoe ik me nu voel. Daarnaast wil ik, de komende maand, iedere dag een post op Facebook zetten met iets positiefs van die dag. Zo hoop ik het knopje om te kunnen zetten waardoor ik mijn snel weer beter ga voelen. Mijn positieve post van vandaag zal gaan over het terrasje wat wij vanavond met vrienden gaan pakken. Want hoe bijzonder is het dat we nog zo'n mooie nazomer hebben met zulke zwoele avonden. En hoe fijn is het om daar met je beste vrienden lekker van te gaan genieten! Ik zeg proost en geniet allemaal van die warme avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten