zaterdag 29 februari 2020

Complimentendag

Vandaag is het Nationale Complimentendag. Voor mij altijd een moment om de mensen om mij heen een compliment te geven. Ik heb namelijk zoveel mensen om mij heen die een oprecht compliment verdienen, dus dit is dan een mooi moment om dat te doen.

Als eerste mijn allerbeste vriendin Pammela. Wat ben ik ontzettend trots op jou. Twee operaties ondergaan en je doet het supergoed. Ik lig deze zomer naast een superslanke en gezonde chick op het strandje. Daarnaast ben ik zo blij met jou als mijn bestie. Ik had me geen betere vriendin als jij kunnen voorstellen. En ik ben heel blij dat we onze vriendschap onlangs hebben laten vereeuwigen op ons lichaam.

Ik heb een paar hele bijzondere collega's waar ik heel graag mee samenwerk, maar ook een paar die mij altijd een luisterend oor bieden als ik dat nodig heb. Jullie hebben echt geen idee hoe belangrijk dat is en hoe fijn ik dat vind. Dus Maaike en Marthe K bedankt voor jullie geduld en luisterend oor.

Dan collega's Bea, Carola, en Maud B wat is het toch altijd gezellig om met jullie samen te werken. Als ik met jullie werk wordt er altijd wel gelachen. En dat is zo belangrijk tijdens ons werk.

Ook collega Wies verdient een compliment. Wat een fijne collega ben jij. Geen gekleurde overdracht, maar gewoon duidelijk vertellen wat er aan de hand is. Ik hou ervan. Ik kan altijd op je rekenen. En ik weet dat je veel meer in je mars hebt dus ik vrees het ergste voor ons in de toekomst.

Diémo wat ben ik trots op jou. Trots omdat je gewoon je eigen pad bewandeld, en doet wat jezelf wilt. Ook als ik me afvraag of iets wel slim is houdt jij toch vast aan je eigen plan. En dat pakt verrassend goed uit. Ik ben trots op wie je bent en wat je doet.

Ook Gioya verdient een compliment. Als enige meisje in ons gezin heeft zij het niet altijd makkelijk met een moeder die niet van meiden gejengel houdt. Ik hoor je er weinig over klagen maar wat zou je graag meer moeder dochter dingen ondernemen. Ik zal proberen dit wat meer met je te gaan doen.

Een groot compliment voor Marije, die zich zo stoer en sterk houdt na een heel heftig jaar. Ik hoop echt dat 2020 een beter jaar wordt voor jou/jullie.

Ook een mooi compliment voor Daphne. Zij heeft afgelopen jaar de Vierdaagse van Nijmegen uitgelopen. Ik weet wat het is om hem alleen te lopen en dat is heel pittig. Dit is dus echt zo stoer van haar. Daarnaast is zij natuurlijk de leukste kapster van Houten.

Ook een dik compliment voor Emilie en Maartje . Afgelopen periode was voor hen beiden erg zwaar. Maar ondanks dat blijven ze positief. Diep respect voor jullie dames.

Dan een uitstapje voor een Afrikaans compliment. Wat een stoer oud klasgenootje heb ik toch. Aline is begin januari samen met haar gezin naar Afrika vertrokken om daar een jaar rond te gaan reizen. Superstoer dat ze dat gewoon doen. En zo leuk dat wij gewoon mee kunnen genieten via Instagram.

Mijn zussen Monique en Samantha die er altijd zijn voor ons. Als we onthand zitten met oppas, maar ook voor de gezelligheid kan ik altijd op ze rekenen. Het is zo fijn als je je zussen je vriendinnen mag noemen.

En dan de allerbelangrijkste als laatste, David. Al 28 jaar mijn steun en toeverlaat. Mijn rustgevende factor in huis die er altijd voor me is. Na een rotdag op het werk of als ik de kids een keer spuugzat ben, ben jij er om naar me te luisteren of het een en ander van me over te nemen. Ik hou van je en hoop dat er nog een hoop mooie jaren voor ons aan zullen komen.

Geniet van jullie compliment vandaag...jullie hebben het echt verdient!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten